AKTUALIZACJA WARSZTATU, METOD I FORM PRACY NAUCZYCIELI.
Działanie1: Wdrożenie i realizacja założeń metodologicznych dla nauczycieli pozwalających na przekonstruowanie warsztatu pracy – doskonalenie nauczycieli oraz zajęcia z uczniami – na bazie zwalidowanego projektu innowacyjnego „Pozwolić uczniom myśleć”.
Celem uruchomienia lepszego myślenia uczniów piętnastu nauczycieli odbyło szkolenie w tym zakresie. Pięciu nauczycieli klas młodszych i dziesięciu z klas starszych uzyskało certyfikaty potwierdzający umiejętności w tym zakresie. Nauczyciele pracowali ze zwalidowanym produktem projektu innowacyjnego "Pozwolić uczniom myśleć". Zaproponowane w projekcie rozwiązanie pn.: „Model Minimum Kompetencji Myślowych” (MKM) to założenia metodologiczne dla nauczycieli pozwalające na przekonstruowanie warsztatu pracy tak, aby w pełniejszy sposób uruchamiać proces myślowy ucznia. Wdrożenie tego produktu w naszej szkole nastąpi po wakacjach.