|
I. |
KSZTAŁTOWANIE INICJATWNOŚCI I PRZEDSIEBIORCZOŚCI W OPARCIU O KREATYWNOŚĆ I PRACĘ ZESPOŁOWĄ Z WYKORZYSTANIEM INNOWACJI. |
|
Działanie 1. Zajęcia pozalekcyjne dla klas IV - VI szkoły podstawowej oparte na zwalidowanym produkcie projektu innowacyjnego. |
|
Działanie 2. Zajęcia pozalekcyjne dla klas I - III klas gimnazjum i VII szkoły podstawowej oparte na zwalidowanym produkcie projektu innowacyjnego. |
|
|
II. |
WSPARCIE UCZNIÓW W ZAKRESIE WYBORU WŁAŚCIWEJ ŚCIEŻKI EDUKACYJNO–ZAWODOWEJ. |
|
Działanie 1. Przygotowanie IPDE-Z dla każdego ucznia z ostatniej klasy szkoły podstawowej. |
|
Działanie 2. Przygotowanie IPDE-Z dla każdego ucznia z ostatniej klasy gimnazjum. |
|
|
III. |
WSPÓŁPRACA Z OTOCZENIEM ZEWNETRZNYM SZKÓŁ W ZAKRESIE KSZTAŁTOWANIA I ROZWOJU KOMPETENCJI KLUCZOWYCH. |
|
Działanie 1. Pozaszkolne wyjazdy kształcąco–rozwojowe. |
|
|
IV. |
WSPARCIE UCZNIÓW ZDOLNYCH POPRZEZ MOTYWACYJNĄ POMOC STYPENDIALNĄ. |
|
Działanie 1. Realizacja programu motywacyjnego za wybitne osiągnięcia w nauce przedmiotów o kluczowym znaczeniu. |
|
|
V. |
REALIZACJA DODATKOWYCH ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH UKIERUNKOWANYCH NA POKONANIE TRUDNOŚCI I REALIZACJA ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH dla kl. gimnazjum i VII, VIII SP. |
|
Działanie 1. Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z fizyki |
|
Działanie 2. Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z biologii |
|
Działanie 3. Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z chemii |
|
Działanie 4. Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z geografii |
|
Działanie 5. Dodatkowe zajęcia wspierające rozwój uczniów zdolnych z matematyki |
|
|
VI. |
AKTUALIZACJA WARSZTATU, METOD I FORM PRACY NAUCZYCIELI. |
|
Działanie 1. Wdrożenie i realizacja założeń metodologicznych dla nauczycieli pozwalających na przekonstruowanie warsztatu pracy – doskonalenie nauczycieli oraz zajęcia z uczniami – na bazie zwalidowanego projektu innowacyjnego „Pozwolić uczniom myśleć”. |
|
|
VII. |
WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH W ELEMENTY NIEZBĘDNE DO PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ. |
|
Działanie 1. Wyposażenie pracowni biologicznej, geograficznej, fizycznej, chemicznej. |
|
|
VIII. |
DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI NAUCZYCIELI NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ METODĄ EKSPERYMENTU. |
|
Działanie 1. Przygotowanie nauczycieli i ich warsztatu do realizacji zajęć metodą eksperymentu z zakresu matematyki i przyrody w klasach I - III i IV - VI oraz w zakresie eksperymentu z chemii, biologii, fizyki, geografii w klasach gimnazjum i VII, VIII szkoły podstawowej. |
|
|
IX. |
REALIZACJA ZAJĘĆ METODĄ EKSPERYMENTU W POSZCZEGÓLNYCH PRACOWNIACH PRZEDMIOTOWYCH. |
|
Działanie 1. Prowadzenie przez nauczycieli zajęć metodą eksperymentu z zakresu matematyki i przyrody w klasach I - III i IV - VI oraz z chemii, biologii, fizyki, geografii w klasach gimnazjum i VII, VIII szkoły podstawowej. |
|
|
X. |
WSPARCIE NA RZECZ ZWIĘKSZENIA WYKORZYSTANIA TIK W SZKOŁACH. |
|
Działanie 1. Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK niezbędne do realizacji programów nauczania |
|
Działanie 2. Zapewnienie odpowiedniej infrastruktury sieciowo - usługowej szkoły celem stworzenia sieci wewnątrzszkolnej. |
|
|
XI. |
PODNOSZENIE KOMPETENCJI CYFROWYCH NAUCZYCIELI W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z NARZĘDZI TIK. |
|
Działanie 1. Kurs i szkolenie z wykorzystaniem eksperckiej wiedzy z zakresu korzystania z narzędzi Tik oraz włączania ich do nauczania przedmiotowego. |
|
|
XII. |
INDYWIDUALIZACJA PRACY Z UCZNIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYM |
|
Działanie 1. Wykorzystanie pedagogiki specjalnej w nowym modelu nauczania uczniów ze SPE i nauczanymi indywidualnie – szkolenie nauczycieli oraz praca z uczniami na bazie uzyskanych doświadczeń z wykorzystaniem platformy Moodle. |